Alytaus Likiškėlių progimnazija

Jaunosios bendrovės „Royal Tattoos“ dalyvavimas LJA online renginyje „Challenge
The Challenge“


Kovo 8–20 dienomis au trečiąjį kartą vyko jaunimo antreprenerystės ir finansinio raštingumo organizacijos „Lietuvos Junior Achievement“ organizuojama internetinė stovykla moksleiviams „Challenge The Challenge“.

Šį iššūkį priėmė net 452 mokiniai, mokyklose įkūrę net 113 verslų, iš visos Lietuvos. Jau antrą kartą „Challenge The Challenge“ renginyje dalyvavo mūsų progimnazijos JB „Royal Tattoos“ nariai, 7a klasės mokiniai, tai Mantas Pečiukonis, Mantas Dumbliauskas, Matas Soraka, Matas Kucevičius, Arminas Kuzmickas.

Šio nuotolinio renginio tikslas – paskatinti mokinius drąsesnių sprendimų link ir suteikti realią galimybę, kartu su ekonomikos ir verslumo mokytojų bei patyrusių verslo mentorių pagalba, ne tik susikurti savo sprendimą el. prekybai, tačiau jį taip pat pritaikyti ir praktikoje, išsibandyti jėgas prekiaujant internete. Norime sudaryti terpę mokiniams ieškoti sprendimų ir prisitaikyti prie susidariusios situacijos, taip pat suteikti galimybę stiprinti šiandienos iššūkių akivaizdoje būtinas savybes: iniciatyvumą ir išradingumą sprendžiant problemas, pozityvią mąstysena, lankstumą ir atkaklumą siekiant savo tikslų“, – teigia organizacijos „Lietuvos Junior Achievement“ direktorė Andželika Rusteikienė.

Pirmąją iššūkio savaitę – kovo 8–14 dienomis – mokiniai dalyvavo internetiniuose seminaruose ir savarankiškai, konsultuojami verslo mentorių, atliko praktines užduotis – susipažino su el. prekyba ir skaitmeninės rinkodaros pagrindais, kūrė prekybos internete sprendimą. Kiekvieną pirmojo etapo dieną jaunieji verslininkai nagrinėjo naują temą: kovo 8- ąją „piešė“ produkto ar paslaugos vartotojo paveikslą, kovo 9–10 dienomis susipažino su įvairiais el. prekybos sprendimais, kovo 11-ąją mokėsi skaitmeninės rinkodaros pagrindų, o kovo 12-ąją ruošėsi prekybos internete startui.

Antrąją iššūkio savaitę – kovo 15-ąją vyko Alytaus regioninė eXpo2021. Šio renginio metu moksleiviai pristatė savo verslo idėją, atsakinėjo į komisijos narių užduotus klausimus bei gavo vertingų patarimų.

Jaunosios bendrovės nariai ne tik įgijo patirties kuriant sprendimą el. prekybai, bet praktiškai vystys internetinę prekybą. Tokiu būdu bandys švelninti pandemijos metu sukeltas neigiamas pasekmes jų verslui.